چگونه شرکت های هواپیمایی در مورد قیمت بلیط خود تصمیم می گیرند؟

 شرکت های هواپیمایی چگونه بلیط ها را قیمت گذاری می کنند؟

به صورت آنلاین، به راحتی می‌توانید تبلیغاتی را پیدا کنید که چشمان شما را به خود جلب می‌کنند، یا ممکن است لازم باشد آنها را به عنوان رزرو بلیط هواپیما و فروش بلیط هواپیما جستجو کنید. تعدادی از ما در فصل تابستان در تعطیلات برای استراحت پرواز خواهیم کرد. به احتمال زیاد ساعت‌ها را به صورت آنلاین به جستجوی قیمت‌های بلیط هواپیما و سفر صرف کرده‌اید و سعی کرده‌اید یک سیستم قیمت‌گذاری سفر هوایی را پیدا کنید که کاملاً تصادفی به نظر برسد.

به نظر می‌رسد که هزینه‌ها بدون فاکتور تغییر می‌کنند و پروازهای طولانی‌تر همیشه گران‌تر از پروازهای کوتاه‌تر نیستند. با این حال، آنچه مطلوب ماست، قیمت های پویای خطوط هوایی با استفاده از رویکرد مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی است. این در زندگی به صورت یک هدف عمل می کند - افزایش درآمد. تصمیم‌گیری‌ها توسط الگوریتم‌هایی گرفته می‌شود که با استفاده از اطلاعاتی از جمله رزروهای قبلی، تداوم قابلیت، نیاز عادی به دوره‌های خاص، و احتمال فروش صندلی‌های بیشتر در آینده، قیمت ها را تغییر می‌دهند.

 

چگونه در سال های بعد مکانیسم تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما، تغییر و تحول آن را رتبه بندی می کند

برخلاف سال‌های اول هوانوردی تجاری، زمانی که بازار به‌طور امن مدیریت می‌شد. یک ارائه‌دهنده خدمات شخصی در سراسر کشور بسیاری از مسیرهای بین‌المللی را اداره می‌کرد و عدم انتخاب، باعث قیمت‌های غیررقابتی برای مصرف‌کنندگان شد. با این حال، مقررات زدایی همه اینها را تغییر داد و از کنترل های دولت بر مسیرها، قیمت ها و ورود به بازار برای خطوط هوایی کاملاً جدید خلاص شد.

اما این نیاز به پرواز را برطرف نکرده است.

 

قیمت شرکت های هواپیمایی امروز

امروزه، شرکت‌های هواپیمایی بلیط‌ها را بر اساس «به اندازه‌ای که مصرف‌کننده و بازار تولید می‌کنند» قیمت‌گذاری می‌کنند، خطوط هوایی همچنین برای کمک به تغییر قیمت‌ها، مشتریان خود را معرفی می‌کنند. این اغلب نشان می دهد که مسافران را مستقیماً در چند گروه قرار دهید: اوقات فراغت یا شرکت. و روش ارزش گذاری برای هر تیم متفاوت است.

مسافران تفریحی معمولاً ماه ها زودتر برنامه ریزی می کنند، بنابراین خطوط هوایی اغلب تمایل دارند قیمت این صندلی ها را نسبتاً بالا شروع کنند. پس از آن، هزینه ها را با توجه به پاسخ بازار تغییر می دهد. برای مسیرهای خدمات مشترک، شرکت های هواپیمایی مطمئناً با قیمت های مقرون به صرفه شروع می کنند تا حداقل موجودی صندلی را پر کنند، سپس هزینه ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند زیرا مهمانان شرکت اغلب تمایل دارند ساعت یازدهم را رزرو کنند.

 

قیمت بلیط بر قیمت مختلط بلیط که شامل مالیات و سوخت است، متمرکز نمی شود.

این فناوری مدرن است که قیمتی را که شما به صورت آنلاین می بینید تعیین می کند. «تکنولوژی به برخی از شرکت‌های هواپیمایی اجازه داده است که برای رقابت با خدمات بسیار کم و شرکت‌های ارزان قیمت، «قیمت پایه وضعیت اقتصادی» را با حداقل ویژگی‌ها ایجاد کنند. موتور جستجوی آنلاین مانند پروازهای گوگل. با این حال، این فقط شرکت های هواپیمایی نیستند که از فناوری مدرن سیستم خبره (AI) به نفع خود استفاده می کنند. الان مصرف کنندگان به سایت هایی دسترسی دارند که قیمت ها را بررسی می کنند. آن‌ها از فرمول‌ها و اطلاعات قبلی خود برای پیش‌بینی مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت یک صندلی استفاده می‌کنند، سپس به مشتریان خود اطلاع رسانی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:-

رزرو بلیط پرواز داخلی
سایت فروش بلیط هواپیما چارتر

Comments

Popular posts from this blog

نحوه برنامه ریزی سفر هوایی